
Waar kan ik mijn bestelling ophalen?
Meld je eerst aan in onze winkel aan de kassa. Daar krijg je een afhaalbon voor ophaling in het magazijn. Met deze bon kan je doorrijden naar ons magazijn, dat op een kleine 2 km verder in de Schollebeekstraat gelegen is. De openingsuren van ons afhaalmagazijn vind je op onze contactpagina.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
In de webshop wordt bij elk product de beschikbaarheid vermeld:
- In voorraad: het artikel is aanwezig in ons magazijn en wordt binnen circa 3 werkdagen bij jou geleverd.
- Snel leverbaar: het artikel is voorradig bij onze leverancier en wordt binnen circa 3 weken bij jou bezorgd.
- Op bestelling: het artikel gaat in productie van zodra je bestelling ontvangen is. We houden je op de hoogte van de verwachte levertermijn.
De leveringstermijnen die vermeld worden op onze website en bestelbon zijn louter indicatief, er kunnen steeds afwijkingen optreden. Wij contacteren jou van zodra de goederen binnen zijn. Er wordt dan steeds telefonisch of per mail een afspraak met jou gemaakt voor de levering.
Kunnen mijn oude meubels opgehaald worden?
Jazeker. Dat is mogelijk. Meer info en tarieven
Kan ik een factuur krijgen met btw-vermelding?
Ja, dit kan. Hiervoor kan je contact opnemen met onze boekhouding. Bel hiervoor naar 03 491 98 01 of stuur een mailtje naar boekhouding@geromeubelen.be. Ons ondernemingsnummer is BE 0415.070.027.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Neem een kijkje in onze algemene voorwaarden of retourbeleid. Voor meer info, bel naar 03 480 42 26.
Wat zijn de betalingsmogelijkheden in de winkel?
In de winkel kan je betalen met cash geld (tot € 3000) of Bancontact. Ook Ecocheques worden aanvaard voor meubelen met het FSC-certificaat. Creditcards (Visa, Mastercard, ...) worden niet geaccepteerd. Deze mogelijkheden zijn idem voor de betaling bij de levering aan huis. LET OP: Hou zeker rekening met de weeklimiet van je bankkaart.