Ontdek nu onze vernieuwde winkel met nu al grote kortingen op wonen en slapen!
Wij blijven makkelijk bereikbaar, ook tijdens wegenwerken.
check
13 woonafdelingen
check
15 000 m² meubels
check
2 jaar gegarandeerd garantie

Bestelling

divider
Vragen over jouw bestelling?

Waar kan ik mijn bestelling ophalen?

Meld je eerst aan in onze winkel aan de kassa. Daar krijg je een afhaalbon voor ophaling in het magazijn. Met deze bon kan je doorrijden naar ons magazijn, dat op een kleine 2 km verder in de Schollebeekstraat gelegen is.

De openingsuren van ons afhaalmagazijn:
Maandag
10:00 - 18:00
Dinsdag10:00 - 18:00
Woensdag10:00 - 18:00
DonderdagGesloten
Vrijdag10:00 - 18:00
Zaterdag10:00 - 17:30
Zon- en feestdagenGesloten


Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Je kunt jouw bestelling zelf opvolgen op de loginpagina van je Gero account. Daarnaast vind je ook de actuele levertermijnen bij elk artikel op onze webshop. Voor de levertermijn van bestellingen in onze toonzaal verwijzen we jou graag door naar onze interieur-adviseurs.
De leveringstermijnen die vermeld worden op onze website en bestelbon zijn louter indicatief, er kunnen steeds afwijkingen optreden. Wij contacteren jou van zodra de goederen binnen zijn. Er wordt dan steeds telefonisch of per mail een afspraak met jou gemaakt voor de levering. 

Kunnen mijn oude meubels opgehaald worden?

Jazeker. Dat is mogelijk. Meer info en tarieven

Kan ik een factuur krijgen met btw-vermelding?

Ja, dit kan. Hiervoor kan je contact opnemen met onze boekhouding, mail hiervoor naar boekhouding@geromeubelen.be. Ons ondernemingsnummer is BE 0415.070.027.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden in de winkel?

In de winkel kan je betalen met cash geld (tot € 3000) of Bancontact. Ook Ecocheques worden aanvaard voor meubelen met het FSC-certificaat. Creditcards (Visa, Mastercard, ...) worden niet geaccepteerd. Bij levering aan huis betaal je met dezelfde betaalmogelijkheden: contant of Bancontact. LET OP: Hou zeker rekening met de weeklimiet van je bankkaart.


Kan ik mijn bestelling retourneren?

Bestellingen in de winkel

Het retourneren van aangekochte goederen is mogelijk als er aan bepaalde voorwaarden voldaan wordt, enkel binnen de 8 werkdagen na aankoop en op vertoon van het kassaticket. De voorwaarden zijn anders per type artikel en enkel geldig op goederen die meteen na aankoop worden meegenomen uit onze winkel/magazijn. Voor bestelde goederen zijn er andere regels van toepassing (zie ook punt 8 en 12 van de algemene voorwaarden). Hieronder een overzicht per type artikel:

Shopartikel (uit afdeling 01: decoratie & verlichting): Zit het artikel nog in de originele verpakking, dan krijg je een tegoedbon die 6 maanden geldig is na uitgifte ervan. 
Verlichting (uit afdeling 01: decoratie & verlichting): Zit het artikel nog in de originele verpakking, dan krijg je een tegoedbon die 6 maanden geldig is na uitgifte ervan. 
Persoonlijke hygiëne (hoofdkussens, beddengoed, matrassen, ...): Geen retour mogelijk. 
Toonzaalartikel met uitverkoop- of soldenkorting: Geen retour mogelijk.

Bestellingen via website

Op alle online aankopen (aangemaakt via de website of vergelijkbaar) geldt een zichttermijn van 14 dagen. Elke schade aan de verpakking dient binnen een termijn van 24u na de levering gemeld te worden via webshop@gerowonen.be.  

Tijdens de zichttermijn is de koper verplicht om zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking, elke schade moet onmiddellijk gemeld worden. Hij zal het product zorgvuldig (zonder de verpakking te beschadigen) uitpakken en enkel gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden.

 Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en in originele verpakking aan Gero retourneren, de kosten hiervan worden gedragen door de koper, conform de door Gero verstrekte redelijke en duidelijke instructies. Het niet zorgvuldig omspringen met goederen en verpakking kan in voorkomend geval vergoeding van de effectieve schade veroorzaken.

Elke terugzending dient vooraf gemeld aan Gero en wordt bevestigd door toekenning van een retournummer. Deze melding geschiedt bij voorkeur per email via webshop@gerowonen.be. De koper kan ook gebruik maken van het modelformulier voor herroeping.  

Eventueel gedane betalingen zullen conform WER art VI.50 6§3 worden teruggestort nadat de goederen zijn ontvangen door de verkoper, binnen een termijn van 5 werkdagen en onder voorbehoud van waardevermindering door eventuele schade of bijkomende kosten.

De zichttermijn is niet van toepassing op:
  • Aankopen die plaatsvonden in de winkel zelf. 
  • Aankopen op firma (B2B). Zichttermijn is enkel geldig op particuliere aankopen. Producten of diensten die met instemming en op vraag van de koper volgens zijn specificaties zijn vervaardigd of uitgevoerd, of die een persoonlijk karakter hebben, bijvoorbeeld artikelen besteld in een afwijkende kleur, afmeting of samenstelling, dan van de toonzaalmodellen of getoonde modellen op de website. 
  • Maatwerk dat enkel geschikt is voor 1 klant, bijvoorbeeld dressings, schuifwanden etc. 
  • Producten die om hygiënische en/of gezondheidsredenen niet kunnen worden geretourneerd en waarvan de verzegeling is verbroken. Bijv. matrassen, hoofdkussens, boxsprings, bedtextiel...
Voor meer info, bel naar 03 480 42 26.