Veelgestelde vragen.

Heb je een vraag? Misschien staat het antwoord hier al bij.

Bestelling

Vragen over jouw bestelling?

Waar kan ik mijn bestelling ophalen?

Meld je eerst aan in onze winkel aan de kassa. Daar krijg je een afhaalbon voor ophaling in het magazijn. De openingsuren van ons afhaalmagazijn vind je hier op onze contactpagina.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

De leveringstermijnen die vermeld worden op onze website en bestelbon zijn louter indicatief, er kunnen steeds afwijkingen optreden. Wij contacteren jou van zodra de goederen binnen zijn. Er wordt dan steeds telefonisch of per mail een afspraak met jou gemaakt voor de levering.

Kunnen mijn oude meubels opgehaald worden?

Jazeker. Dat is mogelijk. Ga naar www.gerowonen.be/ophaling-meubels voor meer info en tarieven.

Kan ik een factuur krijgen met btw-vermelding?

Ja, dit kan. Hiervoor kan je contact opnemen met onze boekhouding. Bel hiervoor naar 03 491 98 01 of stuur een mailtje naar boekhouding@geromeubelen.be. Ons ondernemingsnummer is BE 0415.070.027.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Neem een kijkje in onze algemene voorwaarden of ga naar www.gerowonen.be/retour. Voor meer info, bel naar 03 480 42 26.

Contactgegevens

Hoe kan je Gero bereiken?

Waar kan ik mijn goederen ophalen als ze binnen zijn?

Eerst word je aan onze kassa in de winkel verwacht, voor je afhaalbon. Met deze bon kan je doorrijden naar ons magazijn, dat op een kleine 2 km verder in de Schollebeekstraat gelegen is.

Wat is het adres van de winkel?

Zet Aarschotsesteenweg 151, 2500 LIER in je gps en je vindt het meteen. Welkom!

Wat is jullie telefoonnummer en e-mailadres?

Wil je ons bereiken? Ons algemeen telefoonnummer is 03 480 42 26. Je mag ook altijd een mailtje sturen naar info@gerowonen.be. Ben je op zoek naar een specifiek telefoonnummer van een bepaalde afdeling (leveringsafspraak, boekhouding, service na verkoop)? Die vind je op onze contactpagina.

Is Gero goed bereikbaar met het openbaar vervoer?

Jazeker. De Lijn stopt voor de deur met buslijnen 560, 561, 570 en 571. In beide richtingen naar Mechelen Station, Berlaar Heikant of Lier Station. Er is ook een fietsenstalling.

Openingsuren

Wanneer is Gero open?

Wanneer is de winkel open?

Ma, di, woe, vr: 10u00 tot 18u00 - Za: 10u00 tot 18u30 - Zo: 13u30 tot 18u00 - Feestdagen: 13u30 tot 18u00 (tenzij anders aangegeven op onze contactpagina) - Donderdag: gesloten (tenzij anders aangegeven op onze contactpagina).

Wanneer is de winkel gesloten?

Onze vaste sluitingsdag is op donderdag, tenzij anders aangegeven op onze contactpagina.

Wanneer kan ik in jullie afhaalmagazijn terecht?

Je moet altijd eerst naar onze winkel komen, voor je afhaalbon. Die kan je opvragen aan de kassa. Nadien kan je doorrijden naar ons afhaalmagazijn om de hoek. Ma, di, woe, vr: 10u00 tot 18u00 - Za: 10u00 tot 17u30 - Donderdag, zondag en feestdagen gesloten.

Assortiment

Wat vind je bij Gero?

Welke meubels vind ik bij Gero?

In onze winkel vind je alle meubels en woonaccessoires voor de inrichting van je woning. Onze winkel is opgedeeld in 15 afdelingen, zodat je gericht op zoek kan in de woonstijl die je het meest bevalt. Hier vind je alles om te zitten, tafelen en slapen. Op het gelijkvloers vind je alles om te wonen, op de eerste verdieping alles om te slapen. Bovendien hebben we ook een ruime afdeling verlichting en woonaccessoires.

Vind ik er alle woonstijlen?

Zeker! Van landelijk wonen tot Scandinavisch, design, klassiek of modern. Alle woonstijlen komen aan bod in onze winkel. We spelen in op de allerlaatste woontrends, maar blijven ook steeds een ruim aanbod aan tijdloze klassiekers in ons assortiment houden. Meestal worden de meubels in de toonzaal per stijl opgesplitst, zodat je gericht op zoek kunt gaan. Heb je vragen over een bepaalde woonstijl? Spreek dan zeker een van onze woonadviseurs aan.

Maken jullie ook meubels op maat?

Jazeker. Zoek je een kast op maat? Breng dan zeker een bezoekje aan onze slaapafdeling. Hier tekenen we een ontwerp voor je uit en maken we een prijsberekening op maat. Dit telkens op afspraak. Bovendien hebben we ook salons op maat, zelfs per 10 cm. Meer info in onze winkel.

Verkopen jullie cadeaubonnen?

Jazeker. Het is altijd fijn om iemand blij te maken met nieuw interieur-geluk. Je kan de cadeaubon op onze website of in de winkel aankopen. Het bedrag bepaal je helemaal zelf. Meer info hierover vind je op de pagina 'Cadeaubon' bovenaan de website.

Onderhoud meubels

Enkele onderhoudstips op een rijtje. 

Hoe onderhoud ik mijn meubels?

Raadpleeg zeker onze tips & tricks voor het onderhoud van je nieuwe meubels. Die vind je via https://www.gerowonen.be/onderhoud.

Winkel

Vragen over onze toonzaal?

Is het volledige aanbod in de winkel te vinden?

Nee, we hebben een selectie meubels in onze toonzaal staan. Vaak zijn er nog veel meer andere mogelijkheden, want ons aanbod reikt veel verder. Daarom hebben we veel stalen van de materialen. Vraag hier gerust naar.

Zijn jullie toonzaalmodellen te koop?

Ja, sommige wel, want onze collecties wisselen vaak. Dan wordt dit aangegeven in onze winkel. Heb je interesse in een bepaald model? Laat dit gerust weten aan een van onze woonadviseurs. Onze toonzaalmodellen verkopen we aan een fikse korting, dus je kan vaak een superkoopje doen. Bovendien hebben we ook nog veel nieuwe stockmodellen/outletmodellen in ons magazijn, die te koop zijn aan bodemprijzen.

Is jullie winkel toegankelijk voor rolstoelgebruikers?

Zeker. Iedereen is welkom in onze winkel. Aan de inkom staan er enkele rolstoelen die gebruikt kunnen worden en er is een lift voorzien om tot de bovenste verdieping te raken.

Zijn kinderen welkom?

Zeker! Gero is een woonwinkel voor de hele familie. Op de eerste verdieping is er een speelhoek en kinderbioscoop. Op zondagnamiddag wordt er animatie voorzien. Ook bij Mangero vind je een aangepast kids menu.

Zijn huisdieren welkom?

Welopgevoede, kleine huisdieren zijn welkom als ze gedragen kunnen worden. Ze mogen niet los lopen, geen sporen achterlaten, andere klanten niet hinderen en niet op de meubels springen.

Is er voldoende parkeerplaats?

Jazeker. Zowel voor als naast de winkel is er een ruime parking.

Mangero

Vragen over onze brasserie?

Wanneer is Mangero open?

Alle openingsuren kan je vinden op de pagina 'Hapje eten' bovenaan.

Hoe kan ik reserveren voor een ontbijt?

Hiervoor kan je bellen naar 0499 30 78 28 of je kan een mailtje sturen naar mangerodrinksandbites@outlook.be.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

In de winkel kan je betalen met cash geld (tot € 3000) of Bancontact. Creditcards (Visa, Mastercard, ...) worden niet geaccepteerd. Deze mogelijkheden zijn idem voor de betaling bij de levering aan huis.

Waar kan ik mijn bestelling ophalen?

Meld je eerst aan in onze winkel aan de kassa. Daar krijg je een afhaalbon voor ophaling in het magazijn. De openingsuren van ons afhaalmagazijn vind je hier op onze contactpagina.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

De leveringstermijnen die vermeld worden op onze website en bestelbon zijn louter indicatief, er kunnen steeds afwijkingen optreden. Wij contacteren jou van zodra de goederen binnen zijn. Er wordt dan steeds telefonisch of per mail een afspraak met jou gemaakt voor de levering.

Kunnen mijn oude meubels opgehaald worden?

Jazeker. Dat is mogelijk. Ga naar www.gerowonen.be/ophaling-meubels voor meer info en tarieven.

Kan ik een factuur krijgen met btw-vermelding?

Ja, dit kan. Hiervoor kan je contact opnemen met onze boekhouding. Bel hiervoor naar 03 491 98 01 of stuur een mailtje naar boekhouding@geromeubelen.be. Ons ondernemingsnummer is BE 0415.070.027.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Neem een kijkje in onze algemene voorwaarden of ga naar www.gerowonen.be/retour. Voor meer info, bel naar 03 480 42 26.

Waar kan ik mijn goederen ophalen als ze binnen zijn?

Eerst word je aan onze kassa in de winkel verwacht, voor je afhaalbon. Met deze bon kan je doorrijden naar ons magazijn, dat op een kleine 2 km verder in de Schollebeekstraat gelegen is.

Wat is het adres van de winkel?

Zet Aarschotsesteenweg 151, 2500 LIER in je gps en je vindt het meteen. Welkom!

Wat is jullie telefoonnummer en e-mailadres?

Wil je ons bereiken? Ons algemeen telefoonnummer is 03 480 42 26. Je mag ook altijd een mailtje sturen naar info@gerowonen.be. Ben je op zoek naar een specifiek telefoonnummer van een bepaalde afdeling (leveringsafspraak, boekhouding, service na verkoop)? Die vind je op onze contactpagina.

Is Gero goed bereikbaar met het openbaar vervoer?

Jazeker. De Lijn stopt voor de deur met buslijnen 560, 561, 570 en 571. In beide richtingen naar Mechelen Station, Berlaar Heikant of Lier Station. Er is ook een fietsenstalling.

Wanneer is de winkel open?

Ma, di, woe, vr: 10u00 tot 18u00 - Za: 10u00 tot 18u30 - Zo: 13u30 tot 18u00 - Feestdagen: 13u30 tot 18u00 (tenzij anders aangegeven op onze contactpagina) - Donderdag: gesloten (tenzij anders aangegeven op onze contactpagina).

Wanneer is de winkel gesloten?

Onze vaste sluitingsdag is op donderdag, tenzij anders aangegeven op onze contactpagina.

Wanneer kan ik in jullie afhaalmagazijn terecht?

Je moet altijd eerst naar onze winkel komen, voor je afhaalbon. Die kan je opvragen aan de kassa. Nadien kan je doorrijden naar ons afhaalmagazijn om de hoek. Ma, di, woe, vr: 10u00 tot 18u00 - Za: 10u00 tot 17u30 - Donderdag, zondag en feestdagen gesloten.

Welke meubels vind ik bij Gero?

In onze winkel vind je alle meubels en woonaccessoires voor de inrichting van je woning. Onze winkel is opgedeeld in 15 afdelingen, zodat je gericht op zoek kan in de woonstijl die je het meest bevalt. Hier vind je alles om te zitten, tafelen en slapen. Op het gelijkvloers vind je alles om te wonen, op de eerste verdieping alles om te slapen. Bovendien hebben we ook een ruime afdeling verlichting en woonaccessoires.

Vind ik er alle woonstijlen?

Zeker! Van landelijk wonen tot Scandinavisch, design, klassiek of modern. Alle woonstijlen komen aan bod in onze winkel. We spelen in op de allerlaatste woontrends, maar blijven ook steeds een ruim aanbod aan tijdloze klassiekers in ons assortiment houden. Meestal worden de meubels in de toonzaal per stijl opgesplitst, zodat je gericht op zoek kunt gaan. Heb je vragen over een bepaalde woonstijl? Spreek dan zeker een van onze woonadviseurs aan.

Maken jullie ook meubels op maat?

Jazeker. Zoek je een kast op maat? Breng dan zeker een bezoekje aan onze slaapafdeling. Hier tekenen we een ontwerp voor je uit en maken we een prijsberekening op maat. Dit telkens op afspraak. Bovendien hebben we ook salons op maat, zelfs per 10 cm. Meer info in onze winkel.

Verkopen jullie cadeaubonnen?

Jazeker. Het is altijd fijn om iemand blij te maken met nieuw interieur-geluk. Je kan de cadeaubon op onze website of in de winkel aankopen. Het bedrag bepaal je helemaal zelf. Meer info hierover vind je op de pagina 'Cadeaubon' bovenaan de website.

Hoe onderhoud ik mijn meubels?

Raadpleeg zeker onze tips & tricks voor het onderhoud van je nieuwe meubels. Die vind je via https://www.gerowonen.be/onderhoud.

Is het volledige aanbod in de winkel te vinden?

Nee, we hebben een selectie meubels in onze toonzaal staan. Vaak zijn er nog veel meer andere mogelijkheden, want ons aanbod reikt veel verder. Daarom hebben we veel stalen van de materialen. Vraag hier gerust naar.

Zijn jullie toonzaalmodellen te koop?

Ja, sommige wel, want onze collecties wisselen vaak. Dan wordt dit aangegeven in onze winkel. Heb je interesse in een bepaald model? Laat dit gerust weten aan een van onze woonadviseurs. Onze toonzaalmodellen verkopen we aan een fikse korting, dus je kan vaak een superkoopje doen. Bovendien hebben we ook nog veel nieuwe stockmodellen/outletmodellen in ons magazijn, die te koop zijn aan bodemprijzen.

Is jullie winkel toegankelijk voor rolstoelgebruikers?

Zeker. Iedereen is welkom in onze winkel. Aan de inkom staan er enkele rolstoelen die gebruikt kunnen worden en er is een lift voorzien om tot de bovenste verdieping te raken.

Zijn kinderen welkom?

Zeker! Gero is een woonwinkel voor de hele familie. Op de eerste verdieping is er een speelhoek en kinderbioscoop. Op zondagnamiddag wordt er animatie voorzien. Ook bij Mangero vind je een aangepast kids menu.

Zijn huisdieren welkom?

Welopgevoede, kleine huisdieren zijn welkom als ze gedragen kunnen worden. Ze mogen niet los lopen, geen sporen achterlaten, andere klanten niet hinderen en niet op de meubels springen.

Is er voldoende parkeerplaats?

Jazeker. Zowel voor als naast de winkel is er een ruime parking.

Wanneer is Mangero open?

Alle openingsuren kan je vinden op de pagina 'Hapje eten' bovenaan.

Hoe kan ik reserveren voor een ontbijt?

Hiervoor kan je bellen naar 0499 30 78 28 of je kan een mailtje sturen naar mangerodrinksandbites@outlook.be.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

In de winkel kan je betalen met cash geld (tot € 3000) of Bancontact. Creditcards (Visa, Mastercard, ...) worden niet geaccepteerd. Deze mogelijkheden zijn idem voor de betaling bij de levering aan huis.

Nog geen antwoord gevonden?

Staat het antwoord dat je zoekt er niet bij? Misschien vind je het op één van deze onderstaande pagina's. 

Stuur ons een bericht

We geven je graag een antwoord op al je vragen. Contacteer ons via het contactformulier.

 

Contactformulier