Praktische zaken.

Meer info over levering, afhaling, retours en garantie.

Levering.

  • Gratis levering voor aankopen vanaf 1500 euro en binnen een straal van 40 km
  • Voor aankopen < 1500 euro en binnen een straal van 40 km: 75 euro extra
  • Leveringen buiten een straal van 40 km: bedrag afhankelijk van de locatie
  • Ladderlift: 90 euro tot derde verdieping, + 15 euro per extra verdieping
  • Leveringen via trap: + 15 euro per verdieping, vanaf de tweede verdieping

 

Afhaling.

  • Je kan je meubelen ook zelf ophalen in ons afhaalmagazijn. Misschien heb je wel een grote wagen of bestelbusje ter beschikking? Zo bespaar je de leveringskost uit. Artikelen die op voorraad zijn, kan je meteen ophalen.
  • Voor meubels die besteld moeten worden, word je op de hoogte gebracht van zodra deze opgehaald mogen worden.
  • Raadpleeg hier de openingsuren van ons afhaalmagazijn
  • Opgelet, je moet wel altijd eerst je afhaalbon komen ophalen aan de kassa in de winkel alvorens naar het afhaalmagazijn te gaan.

 

Retour.

Het retourneren van aangekochte goederen is mogelijk als er aan bepaalde voorwaarden voldaan wordt, enkel binnen de 8 werkdagen en op vertoon van het kassaticket. De voorwaarden zijn anders per type artikel.

  • Stockartikel (uit magazijn):
    Zit het artikel nog in de originele verpakking, dan krijg je een tegoedbon die 6 maanden geldig is na uitgifte ervan
    Zit het artikel niet mee rin de originele verpakking, dan is er geen retour mogelijk
  • Shopartikel (uit afdeling 01: decoratie & verlichting): zit het artikel nog in de originele verpakking, dan krijg je een tegoedbon die 6 maanden geldig is na uitgifte ervan
  • Verlichting (uit afdeling 01: decoratie & verlichting): zit het artikel nog in de originele verpakking, dan krijg je een tegoedbon die 6 maanden geldig is na uitgifte ervan
  • Persoonlijke hygiĆ«ne (hoofdkussens, beddengoed, matrassen, ...): geen retour mogelijk
  • Toonzaalartikel met uitverkoopkorting: geen retour mogelijk

 

Garantie.

De verkoper verleent een garantietermijn van 2 jaar te rekenen vanaf de datum van levering. Ingeval het geleverde consumptiegoed niet in overeenstemming is met de overeenkomst, verbindt de verkoper zich ertoe het consumptiegoed in overeenstemming te brengen zonder kosten voor de koper. De meldingstermijn bedraagt 2 maanden. Gedurende de tijd die nodig is om het goed te herstellen of te vervangen, wordt de garantietermijn opgeschort.