Klanteninformatie

Onze Covid-19 maatregelen op een rijtje gezet voor jou. En hoe shop je vanop afstand?

Maatregelen rond Covid-19

 

Veilig winkelen

Vanaf 11 mei mogen we volgens de beslissingen van de overheid opnieuw de deuren openen. Hierbij stellen we uiteraard de gezondheid van onze klanten en medewerkers voorop! Daarom voorzien we volgende zaken in de winkel en onze kantoren:
 

  • Er wordt gevraagd om 1,5 meter afstand te bewaren. 
  • Max. 1 persoon/25 m² wordt toegelaten.
  • Kom liefst alleen winkelen. Maak een afspraak via telefoon of per mail indien je met meer dan 1 persoon wil komen.
  • Kom op rustige momenten om wachtrijen te vermijden. (op weekdagen / zaterdagvoormiddag)
  • Brede wandelgangen zijn bijna overal aanwezig, maar waar nodig/mogelijk wordt 1-richtingverkeer aangeduid.
  • Handgel wordt ter beschikking gesteld op meerdere plaatsen.
  • De trapleuningen, lift, .... worden steeds ontsmet.
  • Een veilige afstand aan kassa en adviespunten wordt voorzien.
  • We vragen je om bij voorkeur elektronisch te betalen. (cash betalen mag)
  • De brasserie en kinderhoek blijven nog gesloten.
  • Ook het afhaalmagazijn blijft op zondag gesloten.

 

Leveringen van reeds bestelde artikelen 

Achter de schermen werken we er volop aan om zo snel mogelijk je meubelen te leveren. Ons magazijn is open gebleven tijdens de quarantaine periode om leveringen in ontvangst te nemen. Maar gelieve er rekening mee te houden dat de productiecapaciteit van sommige fabrikanten sterk verminderd is, of zelfs stil ligt. Hierdoor is er enige vertraging op de levertermijnen, maar we hopen deze zo snel mogelijk weer genormaliseerd te krijgen. Hou er ook rekening mee dat ondanks de versoepeling wij niet vanaf de eerste dag een sluitend antwoord hebben over uw levering, dit vraagt misschien nog enkele dagen/weken.

Door het grote aantal telefoons is het jammer genoeg onmogelijk om iedereen meteen te antwoorden. Wij danken jullie voor het geduld en proberen zo snel mogelijk iedereen op de hoogte te houden.

Zodra je bestelling binnenkomt, word je zeker persoonlijk verwittigd! 

  • De levering gebeurt steeds onder alle strikte voorwaarden qua hygiëne en social distancing.
     
  • Voor afhaling zullen we alle mensen persoonlijk verwittigen vóór 11 mei. (wiens bestellingen beschikbaar zijn)

 

Veilig leveren bij jou thuis

Ook bij de levering van je meubelen houden we rekening met jouw gezondheid en met die van onze chauffeurs. 

  • Een veilige afstand van minstens 1,5 meter wordt gerespecteerd.
  • We vragen je om de ruimte waar de montage gebeurt te verluchten. Bij voorkeur begeef je je naar een andere kamer tijdens de montage.
  • Onze chauffeurs ontsmetten voor en na elke levering hun handen en dragen een mondmasker
  • Betaling is enkel mogelijk met bancontact (géén cash!). Hou rekening met de weeklimiet van je bankkaart.
  • Het bancontact apparaat wordt ook bij elk gebruik ontsmet.
  • Wanneer jij of iemand van je gezin zich niet goed voelt, neem dan telefonisch contact op met 03 491 98 10. We plannen dan een nieuwe leverdatum in.

 

Cadeaubons die vervallen zijn

  • Alle cadeaubons die verliepen tijdens de periode van de covid-19 sluiting, blijven geldig tot 11 juli 2020.
  • De cadeaubons die vóór 18 maart 2020 werden aangekocht, maar nog niet verliepen, worden met 2 maanden verlengd. 

Hoe shop je bij Gero vanop afstand?

Tijdsgebrek of liever social distancing?
Ook al hebben we geen webshop, toch kan je een bestelling vanop afstand plaatsen. Iets gezien op onze website? Aarzel dan zeker niet om ons te contacteren over dat meubel of accessoire. We blijven zowel via mail als telefonisch bereikbaar.

 

Hoe ga je te werk?

  • Heb je een algemene vraag? Bel naar 03 480 42 26  of stuur een mailtje naar info@gerowonen.be.
  • Heb je een vraag over een specifiek product? Vul oftewel het contactformulier in door op 'vragen over dit product' te klikken. Of bezorg ons het referentienummer dat hierbij vermeld staat.
  • Wil je weten of een bepaald item voorradig en dus snel beschikbaar is? Gebruik dan zeker de sorteerfunctie 'op voorraad eerst' in het productoverzicht. Dan worden alle items die we op voorraad hebben als eerste getoond.
  • Wil je meteen bestellen: vul het contactformulier in door op ‘vragen over dit product’ te klikken.  Noteer hierin wat u wilt bestellen, uw naam, voornaam, leveringsadres en telefoonnummer. U krijgt een bevestiging met richtlijnen ivm de betaling. 
  • Ook alle toonzaalmodellen zijn meteen beschikbaar. 

 

Hoe kan je een meubel bestellen?

Wil je een bepaald meubel bestellen, bijvoorbeeld een toonzaalmodel dat je op onze website gezien hebt? Dat kan. Hiervoor kan je vanaf 11 mei bellen naar 03 480 42 26 of mailen naar info@gerowonen.be

 

We willen je van harte bedanken voor het begrip en het vertrouwen in Gero. Zorg goed voor jezelf en elkaar!