Klanteninformatie

Onze Covid-19 maatregelen op een rijtje gezet voor jou. En hoe shop je vanop afstand?

Maatregelen voor een veilige winkelomgeving

Hierbij houden we rekening met de richtlijnen van de overheid:

  • Vanaf maandag 26 april ben je opnieuw welkom in de winkel zonder afspraak. Gedurende 30 min. mag je met max. 2 personen uit hetzelfde huishouden komen woonwinkelen. (Kinderen worden hier ook bij gerekend.)
  • Gero garandeert een goede verluchting: er is een luchtverversingssysteem aanwezig dat automatisch de luchtkwaliteit controleert.
     
  • Veel gebruikte plaatsen als trapleuning, lift, WC' s,... in de winkel worden regelmatig ontsmet. Er is ontsmettingsmiddel aan de ingang en in winkel beschikbaar voor klanten en personeel.
     
  • Hou overal 1,5m afstand en een mondmasker blijft verplicht voor personeel en klanten.

Bestel je toch liever van thuis uit, dan kan dit uiteraard ook.

 

Hoe shop je bij Gero vanop afstand?

Ook al hebben we geen webshop, toch kan je een bestelling vanop afstand plaatsen. 

  • Heb je een vraag over een specifiek product? Vul ofwel het contactformulier in door op 'vragen over dit product' te klikken. Of bezorg ons het referentienummer dat hierbij vermeld staat.
     
  • Wil je weten of een bepaald item voorradig en dus snel beschikbaar is? Gebruik dan zeker de sorteerfunctie 'op voorraad eerst' in het productoverzicht. Dan worden alle items die we op voorraad hebben als eerste getoond.
     
  • Ook alle outlet toonzaalmodellen zijn meteen beschikbaar. 
     

Weet je wat je wil bestellen?

  • NIEUW: Voeg je product(en) toe aan het winkelmandje.
     
  • Vul je gegevens in.
     
  • We nemen zo snel mogelijk contact met je op om jouw bestelling af te ronden. 

Heb je nog andere vragen over een artikel? Bel naar 03 480 42 26 op ma-di-woe-vrij tussen 10u00-17u00 of stuur mail naar info@gerowonen.be.
We proberen iedereen zo snel mogelijk te antwoorden, maar hou rekening met een wachttijd van enkele werkdagen.

 

Maatregelen rond Covid-19 bij levering en afhaling.

 

Leveringen van reeds bestelde artikelen.

Achter de schermen werken we er volop aan om zo snel mogelijk je meubelen te leveren. Ons magazijn is steeds open gebleven tijdens de quarantaine periode om leveringen in ontvangst te nemen. Maar gelieve er rekening mee te houden dat de productiecapaciteit van sommige fabrikanten sterk verminderd is, of zelfs stil ligt. Hierdoor is er enige vertraging op de levertermijnen, maar we hopen deze zo snel mogelijk weer genormaliseerd te krijgen. Hou er ook rekening mee dat wij niet altijd een sluitend antwoord hebben over uw levering, dit vraagt misschien enkele dagen.

Zodra je bestelling binnenkomt, word je zeker persoonlijk verwittigd! 

  • De levering gebeurt steeds onder alle strikte voorwaarden qua hygiëne en social distancing.
  • Ook voor afhaling zullen we alle mensen persoonlijk verwittigen. (wiens bestellingen beschikbaar zijn)

Heb je toch nog vragen? De leverdienst is telefonisch bereikbaar op 03 491 98 10 van maandag tot woensdag van 10u00-12u00 en van 13u00-15u00 en op donderdag en vrijdag van 10u00-12u00 en van 13u00-14u00. Door het grote aantal telefoons is het jammer genoeg onmogelijk om iedereen meteen te antwoorden. Je kan ook een mail sturen naar dispatch@gerowonen.be.

Wij danken jullie voor het geduld en proberen zo snel mogelijk iedereen op de hoogte te houden.

 

Veilig leveren bij jou thuis.

Ook bij de levering van je meubelen houden we rekening met jouw gezondheid en met die van onze chauffeurs. 

  • Een veilige afstand van minstens 1,5 meter wordt gerespecteerd.
  • We vragen je om de ruimte waar de montage gebeurt te verluchten. Bij voorkeur begeef je je naar een andere kamer tijdens de montage.
  • Onze chauffeurs ontsmetten voor en na elke levering hun handen en dragen een mondmasker
  • Betaling is enkel mogelijk met bancontact (géén cash!). Hou rekening met de weeklimiet van je bankkaart.
  • Het bancontact apparaat wordt ook bij elk gebruik ontsmet.
  • Wanneer jij of iemand van je gezin zich niet goed voelt, neem dan telefonisch contact op met 03 491 98 10. We plannen dan een nieuwe leverdatum in.

 

Afhaling in het afhaalmagazijn.

Kreeg je bericht dat je bestelling klaarstaat voor afhaling?

  • Vanaf maandag 26 april kan je opnieuw betalen in de winkel (cash of bancontact) en je goederen gaan afhalen in het afhaalmagazijn. 
  • Deze is open op maandag-dinsdag-woensdag-vrijdag van 10u00-18u00 en op zaterdag van 10u00-17u30. (donderdag en zondag gesloten)
  • We helpen je graag verder met het inladen van grotere stukken, dus kom gerust alleen je meubelen afhalen.

 

Cadeaubons die vervallen zijn.

  • Alle cadeaubons die verlopen tijdens de periode van de covid-19 sluiting, worden verlengd met de duur van de sluiting.
  • De cadeaubons die vóór 30 oktober 2020 werden aangekocht, maar nog niet verliepen, worden met 2 maanden verlengd. 

We willen je van harte bedanken voor het begrip en het vertrouwen in Gero. Zorg goed voor jezelf en elkaar!